=?UTF-8?B?UmU6IEZ3ZDogWm1lbmEgw7pkYWpvdiDEjWxlbmEgdMOtbXU6IExhY28gR3Viw61r?=

2010/2/20 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> Lacova žiadosť o zmenu registrácie (aj so zalomeným riadkom) bola
> akceptovaná už predtým, ako Laco vytiahol túto komunikáciu na verejnosť.
>
> Tu sú maily zoradené podľa času:
> http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-February/date.html
>
> Tu som akceptoval Lacovu žiadosť o zmenu:
> http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-February/msg00526.html
>
> A tu Laco prvýkrát vytiahol súkromnú komunikáciu na verejnosť:
> http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-February/msg00530.html
>
> Laco tak urobil 40 minút po tom, ako som mu akceptoval jeho žiadosť.

Ja som to preposlal do ML az vtedy, lebo az vtedy som si vsimol ze to
vsetko slo mimo ML.

> Čo sa snažíte dosiahnuť?
Ja osobne len zlepsit fungovanie timu a procesy, aby to bolo
jednoduchsie pre vsektych, nie len pre koordinatora. Aby sme
nestracali "clenov" este predtym nez zacnu prekladat. A aby bolo co
najviac Gnome prelozeneho.

> S Lacom sme si veci súkromne vysvetlili, výsledok bol ten, že som jeho
> žiadosť aj so zalomeným riadkom akceptoval. Potom, ako Laco dosiahol to,
> čo chcel, tak vytiahol súkromnú komunikáciu na verejnosť.
Dovod preco som to preposlal do ML bol, aby bolo jasne nakolko
absurdny je tento system, kolko krokov treba urobit (a stale sa nikam
nedostat).
A ako som spomenul uz predtym, ked odpovedas s funkcie koordinatora SK
timu tak to nie je sukromne (alebo jednas inac s clenmi sukromne a
inac vo verejnom ML ?, ak nie potom nevidim problem, ak ano tak potom
to je problem). S tou funkciou mas aj zodpovednost, nielen pravomoci.