Re: directory

Dňa 16. februára 2010 14:56, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):
On Tue, Feb 16, 2010 at 09:01:11AM +0100, Peter Mraz wrote:
> niekde som čítal že directory treba prekladať ako priečinok v prípade keď
> ide o súborový systém a ako adresár len vtedy ak ide o niečo kam sa ukladajú
> ľudia napr Active Directory

directory je adresár, folder je priečinok.

Čítal si to pravdepodobne v mojom starom slovníku. Tá informácia už
neplatí.

V GNOME by sa slovo directory vo význame folder nemalo používať (AFAIK).

> pre istotu si to overujem či to aj my tak prekladáme

čiže ak sa slovo directory, týka súborového systému tak treba napísať bug?