Re: Enforce Mandatory

Dňa 15. februára 2010 9:44, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):
On Mon, Feb 15, 2010 at 09:37:54AM +0100, Peter Mraz wrote:
> Dňa 15. februára 2010 9:23, helix84 <helix84 centrum sk> napísal(-a):

> Ide o modul sabayon
> Niektoré klúče GConf môžeš nastaviť ako Mandatory
> a pototom týmto nastavením povieš či sa tie mandatory klúče majú vynútiť aj
> keď upravuješ profil - asi kvôli otestovaniu, resp, aby ťa to neobmedzovalo
> tak to môžeš vypnúť

Z tohoto popisu mi nie je úplne jásné, či "Enforce Mandatory" sa
vzťahuje na kľúče, alebo na nastavenia. Ale to je asi jedno. Mne sa
preklad "Vynútiť povinné" zdá celkom ok.

Slovo Mandatory je tam navyše vždy z veľkým M - takže ide o názov alebo možno skrátený pravdepodobne Mandatory GConf settings

použiť aj v preklade veľké P?