=?UTF-8?B?V2lraSBzdHLDoW5rYSBzIG7DoXZyaG1p?=

Dobré ráno,

Dal som dokopy wiki stránku so zoznamom zlepšení ktoré tu v priebehu
posledných dní zazneli.  Odkaz na novú stránku sa nachádza dole na
stránke nášho tímu
(http://live.gnome.org/N%C3%A1vrhy%20na%20zlep%C5%A1enie%20fungovania%20t%C3%ADmu)

Snažil som sa zachytiť všetky návrhy, ale ak mi niečo uniklo tak to
tam prosím doplnte. Zadal som tam aj ľudí ktorý podporujú jednotlivé
zmeny, ak som niekoho pridal omylom, alebo zabudol tak to prosím
opravte.

Prosím vás nemažte to čo napísali iný, dopíšte váš komentár a ak
chcete zmazať niečo čo ste napísali vy tak to prečiarknite pomocou
--(text)--.

S pozdravom

Laco