Re: =?iso-8859-1?Q?V=FDzva_na_zmenu_koordi?= =?iso-8859-1?Q?n=E1tora_SK_t=EDmu?=

On Wed, Feb 03, 2010 at 11:02:27PM +0100, Peter Mráz wrote:
> čo je wraper?
> ak je to dalsí súbor, ktorý budem musiet stiahnut zo stránky tak potom

Nebudeš si ho musieť stiahnuť. Stiahnuť si ho bude musieť len ten, kto
ho bude chcieť používať (ako napr. Ivan).

> nech je z toho balík čo sa sám nainštaluje
> ty mi povieš dobrý nápad ked to spravís nemám s tým problém - nemôžem ťa

Tak tentoraz Ti nepoviem, že to je dobrý nápad. Je to veľmi zlý nápad.
Balík, čo sa sám nainštaluje je utópia. Chcel by som vidieť, ako sa
niečo také dá spraviť (nejako rozumne) tak, aby to fungovalo na všetkých
možných operačných systémoch a na všetkých možných architektúrach a za
všetkých možných ostatných okolností.

Jedine, že by si si pod "balík" a pod "nainštaluje" predstavoval niečo
iné ako ja. A ešte to "sám"...

> donútiť aby si ty niečo dorobil do svojho geni(t)álneho nastroja (to t
> je len vtip)
> ale ty ma môžeš donútiť aby som ho používal aj ked to považujem za
> birokraciu lebo aj to by sa dalo zautomatizovat
> nech sa to skontroluje a aj opraví samo pri odosielaní vertimusu -

Čo konkrétne by sa dalo opraviť samo?
Ak niečo také existuje, rád urobím skript "fix-po", ktorý to bude
opravovať.