=?UTF-8?B?UmU6IFbDvXp2YSBuYSB6bWVudSBrb29yZGluw6F0b3JhIFNLIHTDrW11?=

2010/2/3 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> Drobný problém je, že ten zoznam sa s časom mení. Uvediem príklad. Ešte
> pred rokom by som si gcalctool ponechal. Ak by som to napísal na stránku
> (t.j. priradil si ho), tak by oňho nikto nezažiadal a modul by ostal
> nepreložený. Takto si oňho zažiadal Robert a ja som mu modul pridelil (a
> zatlačil som slzu). Tých modulov, ktoré nepustím nie je až tak veľa.

Chápem, ale mal by si sa k tomu odhodlať. Tiež už som sa vzdal
prekladov, ktoré som nestíhal, keď o ne mal záujem niekto iný.

http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-February/msg00147.html

> Neberiem to ako výčitku...
>
> Nestačí teda ani prísľub, že na každú žiadosť o pridelenie modulu
> zareagujem do 24 h?

Čo sa mňa týka, môžeme to skúsiť. Ale myslím, že bude pre teba úľavou
vzdať sa postupne zodpovedností, ktoré nie sú nutné.

S pozdravom
~~helix84