=?utf-8?B?UmU6IFJlOiBWw716dmEgbmEgem1lbnUga29vcmRpbsOhdG9yYSBTSyB0w61t?= =?utf-8?B?dQ==?=

> postupoval by som tak, ze by som presiel vsetky neuspesne
> pokusy o
> registraciu v archive konferencie a pozrel ake chyby tam
> boli, ktore
> sa daju strojovo zachytit a pripadne navrhnut opravu. z
> hlavy ma
> napadaju len velke pismena v mene.
ak to nebude posielať ten formulár, ale budú si ten výstup kopírovať do mailu, myslím, že by bolo dobré ich nejako dôrazne upozorniť, aby mail neposielali ako HTML ale ako čistý, neformátovaný text (mám na mysli plain text).