=?UTF-8?B?UmU6IFbDvXp2YSBuYSB6bWVudSBrb29yZGluw6F0b3JhIFNLIHTDrW11?=

> To je otázka na Pavla. Je to jeho kool tool :-).

Marcel, len malá poznámka. check-po je zasa tvoj kool tool, len prosím
meraj jedným metrom. Oba nástroje riešia nejaký problém a oba sú
potrebné (ako vidíš z diskusií).

Ty si napríklad odmietol môj patch tvojho nástroja check-po, ktorý
riešil môj problém, pretože tebe sa to videla ako zbytočná
komplikácia. Nejako podobne sa dištancuješ od registračného formulára,
napriek tomu, že zdroj "problému" je, že tvoj nástroj vyžaduje na
vstupe údaje v správnom formáte.

Neviem ako by som explicitne vyjadril, čo na tom nie je v poriadku,
zdá sa mi to zjavné - napíšem snáď len dvojitý meter.

> Ďalšia moja skúsenosť mi hovorila, že niektorí ľudia (aj prekladatelia)
> občas píšu svoje meno bez diakritiky z obavy, že diakritika bude niekomu
> robiť nejaké problémy. Na takéto obavy už v súčasnosti nie je dôvod.

Ešte k check-po, prípad môjho mena (a to v ňom mám len znaky, ktoré sú
aj v iso-8859-1) vypisoval mi upozornenie, že sa meno nezhoduje s
menom v .po súbore a v jednom zo zobrazených mien bolo namiesto "á"
štvorček. Ignoroval som to, lebo v mojom .po chyba nebola. Momentálne
to už neviem reprodukovať. Tým som chcel len povedať, že na obavy
dôvod je, nie že by sme preto mali používať meno bez diakritiky.

S pozdravom
~~helix84