=?utf-8?B?xIxvIGplIG51dG7DqSB1cm9iacWlPw==?=

Ahoj,

prosím všetkých členov tímu a tiež prípadných záujemcov o členstvo v
tíme, aby nebrali na ľahkú váhu zoznam "Čo je nutné urobiť?" v kapitole
"Ako sa stať členom tímu?" na stránke
http://live.gnome.org/SlovakTranslation

Teraz konkrétne narážam hneď na prvý bod, t.j. "naučiť sa pracovať s PO
súbormi", ale, samozrejme, všetky body sú rovnako dôležité.

Ako najlepší zdroj informácií (a najúplnejší) sa mi javí
http://www.gnu.org/software/gettext/manual/gettext.html
ale naučiť sa to môžete aj z iných zdrojov.

Ďakujem.