=?ISO-8859-2?B?UmU6IEhvc3RpdGW1?=

Dňa 2. februára 2010 8:17, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):
On Tue, Feb 02, 2010 at 07:57:33AM +0100, Peter Mraz wrote:
> Dňa 2. februára 2010 1:39, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):

> ok a čo hostname "www.gymkremnica.edu.sk"?

Hostname www.gymkremnica.edu.sk je názov hostiteľa
www.gymkremnica.edu.sk. Na aký problém si chcel poukázať?

že takémuto menu hostiteľa všetci Slováci povedia internetová adresa (teda ešte som nikoho nepočul okrem teba)
ale môžeš zasa argumentovať tou kladkou

s prekladom host -> hostiteľ nie som stotožnený a vo firestarteri som to prekladal ako stanica
ale ked sa najde viac ludi čo tam chcú hostiteľa tak ho tam dám
aj keď podľa mojho nazoru tak ako som to preložil je to veľmi dobre zrozumiteľné pre smrtelníka nezasveteného

napadol mi ešte jeden argumen slovo "hostiteľ" na rozdiel od slova host nie je nikde u nás definovaný
cize ked anglican nevie co je host lahko si to nájde ale ked to nevie slovák tak to nenájde nikde

našiel som: network host, Internet host, host, or Internet node is a computer connected to the Internet - or more generically - to any type of data network.

čiže ide o sieťový uzol - a to má k stanici dosť blízko