=?UTF-8?B?RndkOiBSZWdpc3RyYcSNbsO9IGZvcm11bMOhcg==?=

Ahoj,

Je to jednoduche a prehladne, dobra a rychla praca :).

Len by som tam dal maximalnu fixnu sirku pre jednotlive polia lebo na
sirsej obrazovke sa to velmi predlzi a tiez sa zlomi "flow" a posledny
textbox zabehne pod nazvy. Vid screenshot [1].

Este jedna rada, daj tam aspon 4 riadky do tych dvoch spodnych
textboxov, lebo ked tam napises trosku viac textu tak si ti to tam
nemusi vojst a nemozes si to po sebe precitat, musis scrolovat (to
bolo opravene v predchadzajucej verzii formulara petra klacanskeho,
kde boli tiez male textboxy).

Mozno by bolo tiez fajn, ak sa to da technicky spravit, aby ked
kliknes do textoveho pola kde je zadana nejaka pomocka, aby sa ta
pomocka zmazala a ty si zacal pisat do prazdneho pola. Ak sa to da.

S pozdravom

Laco

[1] http://img706.imageshack.us/img706/2536/screenshotnr.png