Re: Pripomienky k =?iso-8859-1?Q?str=E1nke?=

On Mon, Feb 01, 2010 at 08:47:06PM +0100, Peter Mráz wrote:

> budem rád keď to na stránku zaradíš - opäť je to len taký hrubý náčrt
> ako si ten návod predstavujem kľudne môžte ostatný dopĺňať

Kto sa ujme práce zaradiť to na našu stránku?

Najprv treba pripraviť text (kľudne s použitím Petrovej stránky) a potom
navrhnúť, ako presne to na našu stránku začleníme.

> ale ak som si všimol nebol som jediný čo to prehliadol

Čo s tým? Navrhuješ to niekam presunúť? Inak preformulovať?

> stránka by nemala byť guča informácií v ktorých sa človek stráca a
> dôležité veci prehliada

Hlasujeme o rozdelení na viac podstránok. To si chcel, nie?

> neviem to bližšie špecifikovať možno by pomohlo inak text naformátovať -
> použiť rôzne veľkosti písmen, kurzívu a tučné písmo poprípade aj nejakú
> ďalšiu farbu porpípade rámček s výkričníkom a podobne
> ak má na to niekto talent mohol by to skúsiť naformátovať inak

No veď. Takto všeobecne napísaná kritika je jedna vec, ale bez
konkrétneho návrhu na zmenu sa to nepohne. Ak by si mi napísal, že napr.
"podčiarni všetky nadpisy a daj ich červenou farbou", tak sa máme o čom
baviť. Ale keď len napíšeš, že sa Ti to zdá neprehľadné, tak čo s tým
mám urobiť? Moje nie úplne vyvinuté typografické cítenie mi hovorí, že
stránka je viac-menej ok. Ale uznávam, že na súčasný bulvár to nemá.

Prosím o konkrétne návrhy.