=?UTF-8?B?UmU6IFDDoXIgcsOhZCAuLi4=?=

2010/2/1 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> Práve takto som stránku koncipoval, t.j. aby nový záujemca o preklad ju
> mohol čítať zhora dole a dozvedel sa postupne všetky informácie, ktoré
> potrebuje.
>
> Moment. A s čím vlastne súhlasíš? S tým, že je stránka neprehľadná?
>
> Čo je najväčší problém stránky, čo sa týka prehľadnosti?
To, ze je to vsetko na jednej stranke. Sprehladnilo by ju rozdelenie
do viacerych podstranok, na ktore by hlavna stranka odkazovala.
Napriklad tabulka s jednotlivymi funkciami a ich vysvetlenie mozu mat
jednu podstranku, zoznam pridelenych modulov dalsiu, etc.
V tomto pripade si myslim ze hlavna stranka sa mohla zmestit na
obrazovku bez potreby skrolovat (zhruba).

S pozdravom

Laco