Re: =?ISO-8859-1?Q?p=EDsanie?= =?UTF-8?Q?_pod=C4=8Diarkovn=C3=ADkov?=

myslim, ze zachovanie ako v originale ulahci pracu tym, ktori to
pouzivaju

http://data.klacansky.com/l10n/sk/docs/prirucka_prekladatela.pdf

podla tohto sa snazim postupovat

V Pondelok, 1. február 2010 o 20:00 +0000,
gnome-sk-list-request gnome org napísal(a):