=?utf-8?B?UmU6IFDDoXIgcsOhZCAuLi4=?=

> by mohli stránku čítať
> informáciám, ktoré

> Moment. A s čím vlastne súhlasíš? S tým, že je
> stránka neprehľadná?
Ja som súhlasil s novým usporiadaním stránky.

Odpoveď teda nadväzovala na vetu:
> na začiatok by som dal odkaz "ako sa stať členom tímu"
> na koniec toho zoznamu by som dal odkaz "organizácia
> prekladu"

> Čo je najväčší problém stránky, čo sa týka
> prehľadnosti?
Nevidel by som to ako problém, keďže je tam obsah, ale súhlasím s tým, že by bolo lepšie, keby stránka začínala časťou "Ako sa stať členom tímu". Teraz je pred touto časťou Bugzilla, Poštový zoznam, Prekladateľský tím  nástroje, atď.

Navrhujem toto poradie zmeniť, pretože ľudia by sa najprv mali zaujímať, o to, ako sa stať členom tímu a potom o nástroje, ktoré im môžu pri preklade pomôcť.