=?ISO-8859-1?Q?Pripomienky_k_str=E1nke?=

Tento dokument obsahuje popis fungovania a organizácie prekladu GNOME do slovenčiny. Je určený pre všetkých, ktorí sa bližšie zaujímajú o preklad GNOME do slovenčiny.

Čo takto: Vitajte na stránke tímu, ktorý sa venuje prekladu rozhrania Gnome do slovenčiny. Na tejto stránke sa dozviete ako náš tím funguje:

Dokument popisuje niektoré pravidlá a skutočnosti...

V prípade zistenia rozporov... tieto dva odseky podla mňa nikoho nezaujímajú

čo takto len: Ak nás chcete kontaktovať napíšte na gnome-sk-list gnome org.

Najprv si, prosím, pozrite zoznam existujúcich chýb v prekladoch. Je možné, že chyba, ktorú ste objavili je už známa a nie je potrebné ju hlásiť znova. Odkaz na zoznam existujúcich chýb v prekladoch je na stránke http://l10n.gnome.org/teams/sk.
prečo odkaz rovno nesmeruje na ten zoznam, rovnako tak v ďalšom odseku

http://bugzilla.gnome.org/simple-bug-guide.cgi - tento odkaz mi nefunguje

k ostatnému aby som len nekecal, takto by som si to predstavoval ja http://sospreskoly.org/desktop-gnome-jeho-aplikacie
pridal som tam aj časť pre nováčikov v tíme.

Všimol som si že na stránke je už odkaz na ten Palov formulár, s ktorým je registrácia naozaj jednoduchá takže to kvitujem, ale aj túto stránku som trocha upravil.