Re: Nazor

Dňa 1. februára 2010 12:38, Pavol Klačanský <pavol klacansky com> napísal(-a):
Ahojte,

1. z Marcelom nezdielame rozum => mam svoj nazor a on tiez => rozne
pripomienky pri kontrole
to som netvrdil lem ma v prvom momente nahnevala tá lišta/panel - ostatne veci s ktorými, nie som stotožnený ako podčiarkovniky prediskutujem v inom vlakne
toto je ta konzistencia, ktoru by riešil ten slovnik

2. myslim, ze odvolanim Marcela sa nic neriesi, stacil by este 1
zaclenovatel a zopar kontrolorov
3. ja sa moc k tymto veciam nevyjadrujem, pretoze nemam cas
tiez mam pochybnosti o zmysluplnosti tejto debaty ale zda sa, že v niektorých veciach so mnou ludia súhlasia.

4. nemam problem sa vzdat pravomoci Kontrolor, ak to niekomu vadi
myslím, že si dobrý kontrolór - aj napriek tomu, že s niektorými tvojimi pripomienkami nesúhlasím - ale to je hádam normálne

5. tiez som za, aby bola dosianhuta urcita kvantita (samozrejme aj
kvalita, ktora sa bude postupne zvysovat), osobne ma nezaujima ci je tam
nejaky zly slovosled alebo tak, proste aby som to pochopil, chyby sa
postupne odstrania

Podla mna by sme si mali stanovit čo je pri kontrole hlavné, čo musí byť bezpodmienečne opravené pred začlenením a čo môže počkať a možme to doladiť až potom čo ty na to?

Dufam, ze tato diskusia vela zlepsi