Re: =?utf-8?B?xb5pYWRvc8WlIG8gZnVua2NpdSBr?= =?utf-8?Q?otntrol=C3=B3r?=

On Mon, Feb 01, 2010 at 01:19:37AM +0100, Marcel Telka wrote:

> Vieš, ako to je. Pokiaľ sa stretnú dvaja a nemajú rovnaké názory, tak
> majú iné názory (pokiaľ sa vzájomne nepresvedčia). Ktorý z tých názorov
> je správny? Ťažko povedať.  Obidvaja si myslia, že ten jeho.
>
> A v tom prípade to dopadne tak, že predsa len zatiaľ som Koordinátorom
> ja.

Tu som ešte zabudol napísať, že ak by bol názor jedného podporený
názormi viacerých, je ten jeho názor o niečo legitímnejší.

Tebe sa niečo nepáči a chceš to zmeniť. Problém ale je, že v tíme je 12
ďalších ľudí, ktorým je to buď jedno, alebo s tým nesúhlasia, alebo s
tým súhlasia. Keďže sa nevyjadrili, tak ťažko povedať. Ak by sme to teda
aj zmenili, bola by to za takýchto okolností zmena k lepšiemu?