Re: nejde nahrat .po subor & modul gnome-bluetooth dokonceny

2010/8/18 Tomáš Stanislavský <admin stormchasers sk>:
> Pisal som to na Windowse v programe PSPad a tam som ako format zvolil
> UTF-8. Prikaz msgfmt -cv mi zrejme na Windowse nepojde - znie to cudne, ze
> clovek pouzivajuci Windows je clenom GNOME teamu ale mam aj Ubuntu a tam to
> skusim. Vdaka za radu. Nejak sa mi tam ale nepodarilo rozbehnut pripojenie
> cez bluetooth + mobil (kedze momentalne nie som doma pri wifi) a tak musim
> byt pripojeny na XP pokial nebude v dosahu wifi :(
> Inak vdaka za rady, zajtra sa ozvem s vysledkom.

PSPad by mal byť OK. Ale je to textový editor, nie špecializovaný .po
editor, takže môžeš ľahko pokaziť formátovanie. Skús napr. tento
http://www.poedit.net/download.php
Obsahuje aj port nástrojov gettext, teda aspoň msgfmt určite (neviem
teraz, či štandardne alebo v tom poedit-1.4.6-win32-addon.tar.gz).

S pozdravom
~~helix84