Re: nejde nahrat .po subor & modul gnome-bluetooth dokonceny

Pisal som to na Windowse v programe PSPad a tam som ako format zvolil
UTF-8. Prikaz msgfmt -cv mi zrejme na Windowse nepojde - znie to cudne, ze
clovek pouzivajuci Windows je clenom GNOME teamu ale mam aj Ubuntu a tam to
skusim. Vdaka za radu. Nejak sa mi tam ale nepodarilo rozbehnut pripojenie
cez bluetooth + mobil (kedze momentalne nie som doma pri wifi) a tak musim
byt pripojeny na XP pokial nebude v dosahu wifi :(
Inak vdaka za rady, zajtra sa ozvem s vysledkom.