Re: nejde nahrat .po subor & modul gnome-bluetooth dokonceny

2010/8/18 Tomáš Stanislavský <admin stormchasers sk>:
> Dakujem.
> Hlavicku som vyplnal podla toho, co som videl v ostatnych prekladoch.
> Kodovanie som zmenil na UTF-8 a problem to nevyriesilo. M.j. dokoncil som
> preklad modulu gnome-bluetooth, ale ani ten nejde nahrat (tiez kodovanie
> UTF-8).

Ahoj,
skúsim napísať to isté, len trochu inak.

Tvoj súbor som priamo nevidel, tak neviem konkrétne aký s ním je
problém. To zistíš spustením príkazu
msgfmt -cv subor.po
Ten ti vypíše všetky chyby formátovania, aj ak ich je viac (nie však
formátu komentárov, ale to teraz nie je dôležité).

Pokiaľ je problém s kódovaním, ako si zmenil kódovanie súboru na
UTF-8? Nestačí len zmeniť údaj v hlavičke, je treba aj prekonvertovať
samotný súbor.
Keby to bol problém, zmeň údaj v hlavičke tak, aby zodpovedalo
skutočnému kódovaniu súboru, to už prejde cez kontrolu msgfmt.

Snáď to pomôže.

S pozdravom
~~helix84