=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Za=E8le=F2ovanie?=

Ahoj.

Máš pravdu, uniklo mi to z jednoduchého dôvodu: postupoval som podľa
stránky [1] tak, že som si moduly dal zoradiť podľa dátumu a
postupoval som od najstarších. Spomenuté moduly ale budú v tomto
vydaní používať vetvu gnome-2-32 a nie master, ktorú prekladáme -
preto v tomto zozname vystupujú ako neaktívne.

Takže ďakujem za upozornenie, prejdem aj tieto moduly.

Začleňovanie do vetiev iných ako master môže začať až po úspešnom
preložení a začlenení do vetvy master.
Ak má niekto modul, ktorý bol úspešne začlenený do vetvy master a
chcel by ho (bez zmeny) začleniť do inej vetvy, nech tam priloží
zodpovedajúci preklad a dá vedieť, že sa jedná o začlenený preklad bez
zmeny. Začleňovateľ bude hádam taký dobrý a prioritne to spraví ;-)
(Ak to nestihne do vydania, prekladateľ môže kľudne zaktualizovať
preklad - bude potom pokračovať bežným postupom)

Paľo

[1] http://l10n.gnome.org/languages/sk/gnome-2-32/ui/

PS: prosím, nehovor mi Pavol. Paľo alebo Pal'o sú oveľa znesiteľnejšie
;-) Ďakujem.

Dňa 10. augusta 2010 1:26, Laco Gubík <lacogubik gmail com> napísal/a: