=?UTF-8?B?UmU6IFphxI1sZcWIb3Zhbmll?=

Cau Pavol,

Rad by som sa opytal ako chces riesit moduly ktore boli v master vetve
zmenene na zaclenenie ale medzitym vznikli nove vetvy pre 2.30 a/alebo
2.32. Kedze posledny zacleneny modul (gvfs) bol do stavu na zaclenenie
uvedeny 26.03.2010, tak bud ti tieto moduly unikli alebo ak nie tak
potom by som sa opytal ako chces aby sme postupovali.

Co som tak narychlo prebehol UI sekciu tak tieto moduly maju master
vetvu v stave na zaclenenie skor ako 26.3.

devhelp  03.03.2010
gnome-media 03.03.2010
gnome-power-manager 19.03.2010
gtk-sourceview 17.03.2010