=?ISO-8859-2?B?UmU6IE5vdv0g6GxlbiB07W11OiBNYXJlayBCcmVu6Gno?=

Ahoj Marek.

Vitaj v tíme.

Na začiatok by si si mal preštudovať http://live.gnome.org/SlovakTranslation
Zároveň Ťa prosím, aby si si zmenil meno na svojej stránke
http://l10n.gnome.org/users/jAstersXe/ tak, aby korešpondovalo s
menom, pod ktorým chceš vystupovať v prekladateľskej komunite
(predpokladám a dúfam, že to je Marek Brenčič).

Paľo

Dňa 2. augusta 2010 23:53,  <jackjack zmail sk> napísal/a: