Re: =?iso-8859-1?Q?Kandidat=FAra_na_nov=E9?= =?iso-8859-1?Q?ho_koordin=E1tora?=

On Fri, Apr 30, 2010 at 11:01:29AM +0200, Peter Mraz wrote:

> Keď som ťa žiadal o začleňovateľa tak tu laco písal že kdesi v GNOME
> existuje práve takéto pravidlo.

Aha. Tak to som asi prehliadol. Môžem poprosiť odkaz na to pravidlo?

> Lebo takéto pravidlo považujem za postačujúce. Ak sa dohodneme že
> postačujúce nie je môžme zahlasovať a dodať ďalšie. Podstatné je aby to bolo
> transparentné a nie na mojom alebo tvojom rozhodnutí.

Pokiaľ sú väčšinou v tíme prekladatelia a väčšina z nich sa chce stať
kontrolórmi a nemajú nejakú ďalšiu zábranu (napr. pocit, že "toto by už
nebolo správne"), tak sa vždy stane, že si odhlasujú ľubovoľné pravidlá,
ktoré im budú vyhovovať.

Netvrdím, že to je prípad nášho tímu, len Ti ukazujem, ako môže
demokracia (ne)fungovať.

Iný príklad: v čistej demokracii sa veľmi ľahko môže stať, že dvaja
odhlasujú, že majetok tretieho patrí im. Uvažuj o tom, prosím. Mohol by
som dať aj ďalšie príklady, ale myslím, že politikou sme sa zaoberali až
až.

> Tomuto nerozumiem veď práve týmto pravidlom sa riadim podľa GNOME.

To zatiaľ iba tvrdíš. Možno máš pravdu, ale v tom prípade poprosím o
odkaz...