Re: =?iso-8859-1?Q?Kandidat=FAra_na_nov=E9?= =?iso-8859-1?Q?ho_koordin=E1tora?=

On Fri, Apr 30, 2010 at 09:53:21AM +0200, Peter Mraz wrote:

> Nik učený z neba nespadol. Ja osobne som v angličtine mizerný a predsa som
> prekladateľ. Dokonca neviem dobre ani slovenčinu a som kontrolór. Myslím, že
> kvalite prekladov to neublížilo práve naopak. Či?

Myslím, že toto hovorí za všetko.

O chvíľu sa budeš môcť vystatovať:
- neviem o začleňovaní nič a som začleňovateľ
- neviem nič o tom ako funguje GNOME a GTP a som koordinátor

... a kvalite prekladu to samozrejme zatiaľ neublížilo, pretože to po
Tebe kontrolujem. Ak by som to nerobil, tak by to často kvalite
ublížilo.

> Cítim z tvojich slov sarkazmus. Nie neviem ako na to, rád si nechám od teba

Cítiš správne.

> poradiť. Ja si myslím že patent na rozum nemám, ale myslím si, že patent na
> rozum tu má niekto iný, ktorý neakceptuje názor väčšiny tímu a nechce
> prispôsobiť pravidlá práce tímu a tvrdohlavo trvá na svojom. A tiež sa ako

Áno trvá na svojom, ale aj napriek tomu niektoré veci, ktoré mali zmysel
zmenil. A postupne možno zmení ďalšie, pokiaľ sa ukáže, že ich zmena má
zmysel.

> kliešť drží miesta koordinátora, hoci nestíha a brzdí a znechucuje prácu

Áno. Brzdí prácu ostatným, pretože najaktívnejší kontrolór, ktorý
neovláda dobre angličtinu, ani slovenčinu (podľa svojich vlastných slov)
a neunúva sa nahlasovať bugy do bugzilly posiela "na začlenenie"
preklady s rozpačitou kvalitou.

A vo svojom voľnom čase navyše posiela všelijaké neproduktívne maily,
ktoré koordinátorovi berú ďalší voľný čas. A keď koordinátor niečo
vyprodukuje, tak to zhodí zo stola, že sa to naňho neusmieva.

Ešte, že má dostatok voľného času, aby to všetko robil.

> ostatným. Ja koordinátor nechcem byť naveky preto som aj navrhol voľby
> budúci rok. Ak sa preukáže, že môj štýl práce nebol dobrý a tvoj bol lepší a
> zvolí ťa väčšina tímu, tak dňom skončenia hlasovania budeš opäť koordinátor.
> Si ochotný do takéhoto niečoho ísť? - Teraz sa ukáže kto má patent na rozum.

Nie. A kľudne si to vykladaj ako patent na rozum. Vôbec ma to netrápi.