Re: =?iso-8859-1?Q?Kandidat=FAra_na_nov=E9?= =?iso-8859-1?Q?ho_koordin=E1tora?=

On Fri, Apr 30, 2010 at 09:33:23AM +0200, Peter Mraz wrote:

> To je pravda, ale koľko ľudí ktorý majú rezervovaný modul s tým nepohli už
> dva tri mesiace.

Zdá sa mi, že tu sa pýtaš, ale chýba otáznik, takže neviem. Ale odpoviem
Ti: Len v GNOME 3.0 sú takí minimálne traja.

A neviem, ako Tvoja poznámka súvisí s prideľovaním prekladov. Ale to je
asi jedno.

> Pozri ak to stačí ľuďom v Gnome tak prečo by to nemalo stačiť mne. Neviem

Ak to stačí ľuďom v GNOME? A stačí to? Prečo si myslíš, že tieto
pravidlá stačia "ľuďom v GNOME"? A prečo chceš takéto pravidlá zavádzať?
Inde si sa rozčuľoval, že zavádzam pravidlá, ktoré inde v GNOME neplatia
a tu ich chceš zavádzať sám. Hm.