=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_Kandidat=FAra_na_nov=E9ho_koordin=E1tora?=

2010/4/28 Marcel Telka <marcel telka sk>
On Wed, Apr 28, 2010 at 02:19:44PM +0200, mirek wrote:
> ahoj
>
> plne podporujem tvoju kandidaturu.
>
> mirek
>
> p.s. zaroven sa ospravedlnujem za aktualnu neaktivitu z dovodu
> pracovnych povinnosti. blizi sa vsak koniec semestra, takze dobehnem
> zameskane. a mozno uz pod novym koordinatorom ;)

Podľa pravidiel nádejného koordinátora, by si už dávno nebol v tíme. A
to dokonca viackrát :-).

1. neviem či mirek nepreukázal za pol roka žiadnu aktivitu. Nič menej je to kvôli hlasovaniu. Aby neaktívny člen zbytočne nezarátaval do počtu členov tímu.
2. pravidlo som myslel ako právo, ak to tam nie je uvedené tak to zmením. Nemusím nikoho vylúčiť ak povie, že bude dlhodobo neaktívny, ale s tým že ako to presiahne mesiac jeho moduly uvoľním a človek stratí na ten čas hlasovacie právo.
3. nikomu nebudem brániť opätovne do tímu vstúpiť
4. neaktivita niektorých členov a ich odchod z tímu je u niektorých členov spôsobená práve nekonečným čakaním na začlenenie. Viem o dvoch, ktorý z tohto dôvodu tím opustili.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel telka sk  |
|                homepage: http://telka.sk/ |
|                jabber:   marcel jabber sk |