=?UTF-8?Q?Re=3A_Rozdelenie_wiki_str=C3=A1nky_http=3A=2F=2Flive=2Egnome=2Eorg=2FS?= =?UTF-8?Q?lovakTranslation?=

2010/4/28 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> [...]
>
> Problém je, že na niektoré otázky, sa nedá odpovedať "áno", napr. na toto:
>
> Mohol by tam byť nejaký text z existujúcej stránky? Ktorý?
> Alebo nejaký iný text? Aký?
>

> Skôr ako spokojnosť sa mi zdá, že je to tým členom tímu, ktorí hlasovali
> za rozdelenie stránky, vlastne jedno... :-(
>
> Zabavili sme sa, zahlasovali sme si, prehlasovali sme koordinátora a
> ďalších pár zadubencov, ktorí mali rovnaký názor ako on, zabezpečili sme
> mu, aby sa po večeroch nenudil a wiki stránku rozdeľoval, písal maily a
> vymýšľal za nás, ako sme to vlastne chceli. Ha! Dostali sme ho!

My dakujeme za vzdy profesionalny pristup koordinatora.

Po odhlasovani sa ti ponukol aspon jeden clovek ze to rozdeli, ak mas
s tymto rozdelenim taky osobny problem mohol si mu to prenechat (ale
to by si zase nemohol byt posadnuty uplnou kontrolou).

Nechapem preco zo vsetkeho musis robit vedu a ku vsetkemu pisat eseje.
Za rozdelenie stranky sa hlasovalo preto, aby to bolo jednoduchsie a
pristupnejsie. Peter ti v jeho odpovedi podla mna jasne naznacil ako
by to bolo vhodne. Nie vsetko sa da mozno urobit tak ako navrhol, ale
kludne si to mohol na zaklade toho rozdelit a ak by este nieco trebalo
doupravit tak by sa to potom upravilo.

Staci pozriet na bratov cechov ako to maju oni
http://live.gnome.org/Czech. Zhruba o niecom takom hovoril aj Peter.
Vojde sa to cele na obrazovku bez skrolovania, ak chces nahlasit bug
mas tam odstavec, ked si novy mas tam odstavec, plus dalsie linky
(nemusi to byt presne tak ale ide o pointu). Ak nechces, alebo si nie
si isty ako to rozdelit tak to kludne daj zrobit mne alebo Petrovi
(som si isty ze to iste rad urobi).