Re: =?iso-8859-1?Q?Kandidat=FAra_na_nov=E9?= =?iso-8859-1?Q?ho_koordin=E1tora?=

On Sun, Apr 25, 2010 at 09:00:25PM +0200, Pavol Klačanský wrote:
> Nie som za zmenu koordinatora, ale za zrychlenie zaclenovania

Na jednej strane tlačíte, aby som začleňoval rýchlosťou blesku, ale keď
je možnosť, ako niečo drobné urobiť a odbremeniť ma, tak je problém.

Teraz narážam na vinagre. Prekladateľ nenahlásil bugy do bugzilly, lebo
nemal čas (nezazlievam mu to, vôbec, fakt), ale tlačil, aby som preklad
začlenil (toto trochu už áno). A kontrolór sa k nahláseniu bugov tiež
nemal a tiež tlačil. Tak som nakoniec tie bugy nahlásil sám a za pár
hodín to developer takmer všetko vyriešil (a ukázalo sa, že jeden
reťazec sme mali preložený zle).

Ja viem, že väčšine z vás je to jedno a že som podľa vás nemal
špekulovať a začleniť to tak ako je. Ľutujem.