Re: Rozdelenie wiki =?iso-8859-1?Q?str=E1n?= =?iso-8859-1?Q?ky?= http://live.gnome.org/SlovakTranslation

On Wed, Apr 28, 2010 at 09:27:36PM +0200, roman matyus wrote:
> asi to znamenalo spokojnosť s tvojim návrhom

V poslednom maile:
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-April/msg00059.html
som položil niekoľko otázok, na ktoré som nedostal odpoveď... :-(
Ale ak neaktivita znamená súhlas, tak to budem brať, akože sú odpovede
"áno".

Problém je, že na niektoré otázky, sa nedá odpovedať "áno", napr. na toto:

Mohol by tam byť nejaký text z existujúcej stránky? Ktorý?
Alebo nejaký iný text? Aký?

Skôr ako spokojnosť sa mi zdá, že je to tým členom tímu, ktorí hlasovali
za rozdelenie stránky, vlastne jedno... :-(

Zabavili sme sa, zahlasovali sme si, prehlasovali sme koordinátora a
ďalších pár zadubencov, ktorí mali rovnaký názor ako on, zabezpečili sme
mu, aby sa po večeroch nenudil a wiki stránku rozdeľoval, písal maily a
vymýšľal za nás, ako sme to vlastne chceli. Ha! Dostali sme ho!

Ďakujem pekne. :-(