=?UTF-8?B?UmU6IE7DoXZyaCDEjS4gMTogW1BQRFMgMV0gUHJhdmlkbMOhIHByZWtsYWR1IGRvIHNsbw==?= =?UTF-8?B?dmVuxI1pbnk=?=

2010/4/28 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> [...]
> určite prijatá a schválená bez toho, aby sme sa k nej mohli vyjadriť.
> ==========================================================================
>
> Ak áno, tak to bola narážka na politiku (podobne, ako to urobil Roman).
> Ak to nebolo zjavné, tak sa ospravedlňujem. Nemá to s prejednávaním PPDS
> 1 nič spoločné.

> Hm. To je závažná pripomienka (aj keď niektorí si dokument prečítali a
> asi sa to prečítať dalo). Práve preto to prejednávame a schvaľujeme, aby
> sme mali niečo, čo bude užitočné a nie odstrašujúce.

Tiez suhlasim ze text je napisany sposobom ktory je tazko citatelny.
Ja som uz zacal citat dvakrat a ani raz som to nedocital. Rozumiem ze
chces mat jasne pravidla, ale mohol si zvolit pristupnejsi styl. Bolo
by vhodne mat mozno nejaky jednoduchy navod ako urobit zakladne veci
napisany priamo ktory by v par jednoduchych krokoch vysvetlil ako s
tym pracovat. Tento zakladny how-to nemusi riesit vsetko, len ten
zakladny workflow. Spristupni to pravidla pre vsetkych.

Ak to chces mat uzitocne tak potom to zrob tak aby to nebazirovalo na
kadejakych nepodstatnych zalomeniach, poctoch znakov atd. Myslim ze
problemy s registracnymi emaily su dost vystiznym prikladom. Takze
ocakavaj ze to ludia budu pisat v emailovych klientoch (a to
vsakovakych, aj s telefonov napr) kedze to treba poslat ako email. Nie
kazdy pise s terminalu a pocitaca kazdy znak a whitespace co zada.

Este by som rad opytal ci takto planujes implementovat aj slovnik? Ak
ano tak nemyslim ze to bude vhodna forma kedze je to tam zoradene
podla datumu pridania a nie podla abecedy. Tiez to cele moze byt cez
wiki pomale ked sa tam nahadzu stovky resp tisicky hesiel, tak by to
mozno bolo potrebne rozdelit na niekolko casti.

Inac nechapem preco musime mat nieco ako zakon, ved nie sme zlocinci.
Vela komunit a timov pracuje viacmenej zaklade dovery a ked je nejaky
problem, alebo nejaka otazka tak to vyriesia na zaklade "zdraveho
rozumu" (common sense).

Inac ked sme sa pred casom ozvali ze chceme menej byrokracie, tak si
chcel vediet ze co konkretne je byrokraticke. Tento navrh je stylom a
rozsahom jednoznacne byrokracia.