Re: =?utf-8?B?TsOhdnJoIMSNLiAxOiBbUFBEUyAx?= =?utf-8?Q?=5D_Pravidl=C3=A1_prekladu_do_sloven=C4=8Diny?=

On Wed, Apr 28, 2010 at 06:39:44PM +0200, Peter Mráz wrote:

> no ved prave preto sa mi ta podmienka zda nepotrebná. Lebo asi všetkým
> to zalamuje emailovy klient. To som tým chcel povedať. A aj keby
> nezalamoval tak si na to mozes spravit cool tool - ked ti to vadi a
> preposlat to znova.

Aha. Už vidím kde je problém...

Nepredpokladal som, že niekto bude písať text PPDS v mailovom klientovi,
ale aj tak sa dá. :-)

A čo sa týka preposielania, tak návrh bude posielať zodpovedný autor a
nie hocikto, komu sa niečo nepáči.

> Ty mi ukáž kde ja hovorím, že bráni.

Prečo by som Ti mal ukazovať niečo, čo si nemyslím, že si napísal a ani
som netvrdil, že si napísal? A ak by som Ti to aj ukázal, ako by to
pomohlo schvaľovaniu PPDS 1?

Naopak. Mal som dojem, že sa obávaš, že sa nebudú dať vytvoriť heslovité
pravidlá a preto som sa chcel uistiť, či to je naozaj tak. A ak by bolo,
tak by som upravil návrh PPDS 1, aby to tak nebolo.

> No lebo si tú vetu vytrhol z kontextu ďalších viet.

Ospravedlňujem sa. Nemal som to v úmysle.

> Súhlasím.

> V inom maile si to nazval zmluvou - alebo si to nebol ty? To je jedno.

Hovoríš o tomto?

http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-April/msg00112.html

> PS: Ak budeme chcieť založiť lokalizačný štát, ústavu budeme mať... :D
> (inšpirované helixom)

:-)

Možno bude stačiť lokalizačná zmluva. Ale v obidvoch prípadoch bude
určite prijatá a schválená bez toho, aby sme sa k nej mohli vyjadriť.

Ak áno, tak to bola narážka na politiku (podobne, ako to urobil Roman).
Ak to nebolo zjavné, tak sa ospravedlňujem. Nemá to s prejednávaním PPDS
1 nič spoločné.

> Kazdopadne forma je odstrašujúca, obsah je možno v poriadku. Ak chces
> tento pocin nech to nazveme akokolvek publikovat ako zavazne pravidlo
> tak to dopadne tak ze to nikto citat nebude a vsetci to budu posielat
> zle.

Hm. To je závažná pripomienka (aj keď niektorí si dokument prečítali a
asi sa to prečítať dalo). Práve preto to prejednávame a schvaľujeme, aby
sme mali niečo, čo bude užitočné a nie odstrašujúce.

Každý nápad, ktorý text PPDS 1 sprehľadní vítam. Čím je nápad
konkrétnejší, tým lepšie.

Po schválení PPDS 1 bude môcť vzniknúť prehľadnejší návod, ktorý bude
obsahovať len tie najpodstatnejšie časti z PPDS 1, aby to bolo ľahšie
použiteľné. Dalo by sa to možno prirovnať k zákonu (ktorý musí byť
presný a úplný) a k rôznym výkladom zákona, ktoré sú pre bežných
čitateľov jednoduchšie, nie sú však právne záväzné, ale pre bežné
použitie stačia.

Ok. Idem návrh PPDS 1 upraviť podľa doteraz zozbieraných pripomienok a
pošlem ho ako návrh č. 2.

Ďakujem za pripomienky.