Re: =?utf-8?B?TsOhdnJoIMSNLiAxOiBbUFBEUyAx?= =?utf-8?Q?=5D_Pravidl=C3=A1_prekladu_do_sloven=C4=8Diny?=

On Wed, Apr 28, 2010 at 03:08:36PM +0200, Peter Mraz wrote:
> Dňa 28. apríla 2010 12:52, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):

> Z toho, čo tu píšeš stále nevidím dôvod prečo by tam malo byť slovo "musí"
> ani prečo je to explicitne definované. Ja teda rozhodne nemienim počítať
> počet znakov - ja riadky ručne nikdy nezalamujem robí to za mňa môj emailový
> klient.

Tu si trošku odporuješ: keď Ti riadky zalamuje e-mail, tak potom ich
predsa nemusíš počítať, nie? Ale to je asi jedno.

Ok. Môžem podmienku max. 80 znakov na riadok vyhodiť, aj keď s tým
nesúhlasím. Je niekto proti vyhodeniu tejto podmienky? (Ja osobne som,
ale prispôsbím sa, pretože chcem, aby bolo PPDS 1 schválené.)

> Stále si myslím, že takto formulované pravidlá sú skôr odstrašujúce. Proti
> obsahu tejto skrátenej verzii nič nemám (až na explicitne definovaný počet
> znakov). Ale som proti forme. Som za to aby sa vytvorili heslovité pravidlá

Už som to písal: PPDS 1 nebráni vzniku heslovitých pravidiel s
odrážkami alebo číslovaním. Ak máš dojem, že áno, tak by som poprosil,
aby si ukázal, ktorá časť PPDS 1 tomu bráni. Ďakujem.

> s odrážkami alebo číslovaním. Do tímu kde majú takto komplikovane definované
> pravidlá by som dobrovoľne nevstúpil.

Nerozumiem tomu. S pravidlami v podstate súhlasíš, ale zdajú sa Ti
komplikované (a odstrašujúce). Ok. Čo konkrétne sa Ti zdá komplikované a
ako by som to mal zjednodušiť?

Práve preto, aby sme sa zhodli na pravidlách, ktoré budú vyhovujúce pre
všetkých členov tímu, vedieme túto diskusiu...

> Nevidím žiadny dôvod aby tie pravidlá museli mať charakter a už vôbec nie
> formu zmluvy.

O akej zmluve hovoríš? Nerozumiem. PPDS 1 nemá formu zmluvy, skôr je to
špecifikácia.

Ďakujem.