Re: =?utf-8?B?TsOhdnJoIMSNLiAxOiBbUFBEUyAx?= =?utf-8?Q?=5D_Pravidl=C3=A1_prekladu_do_sloven=C4=8Diny?=

On Wed, Apr 28, 2010 at 08:18:38AM +0200, Peter Mraz wrote:
> Dňa 27. apríla 2010 16:57, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):

> Ak ti záleží na tom aby som si to prečítal tak prosím vytvor skrátenú

To asi najpodstatnejšie je tu:

[PPDS 1] Pravidlá prekladu do slovenčiny

1. Formát PPDS

PPDS musí byť napísané v slovenskom jazyku a zalomené na maximálnu šírku 80
znakov na riadok.

PPDS sa skladá z hlavičky PPDS a tela PPDS. Hlavička PPDS je od tela PPDS
oddelená prázdnym riadkom.

1.1. Hlavička PPDS

Hlavička PPDS sa skladá z dvoch častí, oddelených prázdnym riadkom:

[PPDS NNN] NÁZOV