=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_N=E1vrh_=E8=2E_1=3A_=5BPPDS_1=5D_Pravidl=E1_prekladu_do_slo?= =?ISO-8859-2?Q?ven=E8iny?=

Dňa 27. apríla 2010 16:57, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):
On Tue, Apr 27, 2010 at 03:09:30PM +0200, Peter Mraz wrote:
> 1. je to také dlhé že sa mi to ani čítať nechce.

To je škoda. :-(

> 2. až po prečítaní pár odsekov so pochopil že ide o nejakú verziu slovnika.

Áno. Písal som to aj v doprovodnom maile:
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-April/msg00097.html

> 3. nemyslím že by to niekoho povzbudilo aby podával nejaké návrhy do
> slovníka.

To sa dá ťažko posúdiť takto dopredu. Ale možné to je.

> takže ak nedostanem stručný a jasný popis toho, ako slovník bude fungovať,
> som proti takejto forme slovníka - alebo čohokoľvek, čo to vlastne je.

Škoda, že si si utvoril názor bez toho, aby si si dokument prečítal.
Dokument je rozsiahly aj preto, že popisuje celý životný cyklus
fungovania "slovníka". Aj situácie, ktoré nemusia byť na prvý pohľad
zjavné, že môžu nastať, avšak ak nastanú, tak ich bude potrebné nejako
riešiť...

Samozrejme, pokiaľ bude PPDS 1 platné, nebude problém vytvoriť návod
(napr. niekde na wiki), ktorý bude popisovať najdôležitejšie kroky z
PPDS 1 jednoduchšou formou.

Ak ti záleží na tom aby som si to prečítal tak prosím vytvor skrátenú verziu. Ten odstrašujúci dojem možno vzniká práve tým že je to celé na jednej strane. Ja by som to urobil tak že by som to najdôležitejšie napísal len heslovite. a do textu umiestnil odkazy. v štýle ak nastane spor budeme postupovať podľa pravidla -> odkaz na dokument so znením pravidla.

Takto si ludia aspon precitaju to najpodstatnejsie a to co ich bude zaujimat. Samozrejme ak to pre svoju potrebu chces mat na jednej strane tak moze byt aj takato verzia.

Z toho co som si stihol precítat nerozumiem preco vyzadujes 80 klepov na riadok. Prečo to nemôže mať voľnú formu s dodržaním hlavičky a tela? Chces si na to robiť zasa nejaky cool tool?