=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_V=FDzva_pre_koordin=E1tora?=

Dňa 20. apríla 2010 9:06, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):
On Tue, Apr 20, 2010 at 12:45:32AM +0100, Laco Gubík wrote:

> Na tvoju otazku odpovedal Peter pred chvilou.
>
> Ale ja som sa ta pytal na nieco ine.

Už sme to tu rozoberali veľakrát. Naozaj nemám chuť to znova opakovať.
Prepáč.

> Mylis sa a opat to poukazuje na to ze nie si asi schopny vnimat
> problemy ktore vidia ostatny.
> Len v tomto threade vyjadrili svoj nesuhlas aj Tomas Virgl a Roman Matyus.

Áno, vyjadrili, ale Tomáš len vyjadril súhlas (ako som spomínal vyššie).
Roman aj niečo konkrétnejšie napísal. Diskusia prebieha.

> Tu [1] vyjadrilo nesuhlas s reviziami viacero clenov.

Áno. Vyjdrili nesúhlas. Pridali sa na jednu stranu. To je presne to, o
čom som písal. Taktiež tam bol aj opačný názor.

v tomto máš pravdu ale nechápem prečo by mal niekto s tebou diskutovať, zvlašť keď dopredu vie ako to dopadne
pomenovať stav že je nespokojny a ze to priklada za vinu koordinatorovi moze kazdy aj bez toho aby udal dovody. A ked ma s tym problem 5 ludi (to bol len príklad ze 5 mozno je ich menej mozno viac ale min 3 to sú) tak to asi nieco znamena.

> Tu [2] tiez viacero clenov vyjadrilo nesuhlas s roznymi vecami a ziadali zmenu.

Áno. Prihlasovací formulár sa riešil a vlastne už aj vyriešil (bod 1).
Bod 3 je dosť všeobecný, tam sa niečo konkrétne rieši dosť ťažko.
Bod 4:
Slovník: Niečo ako slovník je jedna z mojich najvyšších priorít.
Hranica: Neexituje a nikdy neexistovala všeobecná hranica. Vysvetľoval
som to už viackrát.
Kvantita: Tu nesúhlasím.
Oprava kontrolórom: to sa deje.
Pridelenie: Nesúhlasím. Je prideľovanie až taký problém?
Hľadanie dobrovoľníkov: Viem o tom, že niektorí členovia tímu tak robia.
Môže to robiť každý. A je to dobre. Čo by sa v tomto smere malo zmeniť?

Mám jedného providera ktory mi slubuje zaslanie hesla k mojmu hostingu uz pol roka - typni si ako bude pokracovat nasa spolupraca
Povedz kokretne terminy do kedy co urobis a ked to neurobis tak sam odstupis vtedy som ochotny rozmyslat o tom ci v tomto time zostanem.

> Ako spomenul Roman nizsie, nie kazdy ma chut a cas sa s tebou stale
> natahovat. To ze si niekoho znechutil neznamena ze s tebou suhlasi.

Áno, beriem. Ani ja na to nemám chuť. Radšej by som sa venoval
produktívnej práci a nie písaniu takýchto mailov.

Mal si na produktivnu pracu myslim dost casu a vysledok sa mi zdal velmi malo produktivny. Keby som fakt videl ze makas tak ver tomu ze by som tento mail nepisal. Este raz ak nemas cas venovat sa timu je to pre teba velka pritaz tak to posun niekomu inemu ved nic sa nedeje. Robit mozes to co doteraz zaclenovat aj kontrolovat moduly. S tym rozdielom ze budes musiet akceptovat to ze moduly budu zaclenene skor ako ich zrevidujes - cize ak ich zrevidujes do mesiaca tak budu v tom "zlom stave" len mesiac. Ak na to nebudes mat cas (alebo niekto iny) tak budu v nezrevidovane dlhodobo ale podla vacsiny tohto timu je to tak ok.

> Ja nevediem boj, ale snazim sa zlepsit fungovanie tohoto timu. Je mi
> jedno kto vedie tento tim, ale pokial vidim zbytocne komplikacie a
> nespravny pristup tak sa ozvem. Ked snahu o zlepsenie nazyvas bojom
> tak prosim.

Nie. Snaha o zlepšenie je vítaná. To nenazývam bojom. Asi som sa
nevyjadril jasne. Ospravedlňujem sa.

> A co by si urobil? Zmenil svoj pristup? Pristal na zmeny tam kde su

Samozrejme, že by som zmenil prístup (pozri aj nižšie).
No vecsina timu sa vyjadrila k sposobu zaclenovania a aj napriek tomu to odmietas.

> najviac potrebne? Ved to uz davno vyjadrili v tomto ML a nic sa
> nezmenilo.

Prepáč, ale zavádzaš. Nedávno som uviedol pár zmien, ktoré nedávno
nastali. Je mi ľúto, že si to nechceš uvedomiť. Áno, sú veci, ktoré sa
nezmenili, to uznávam, ale uznaj aj Ty, že sú aj veci, ktoré sa
zlepšili.

Pokiaľ príde konkrétny návrh na zmenu, tak zmena môže nastať (ale aj
nemusí, pokiaľ nebude návrh dobrý).
No tu je práve ten kamen urazu - ze to ci je to dobre alebo nie o tom rozhodujes ty sam cize je to tvoj subjektivny nazor.
Ak mi ukazes ze postup zaclenovania ktory si vymyslel je stanoveny tímom Gnome nepoviem ani pol slova a budem to respektovat. Ale toto je cisto tvoj vymysel a nie si ochotny od neho opustit ani po tom ako to vecsina ludi odsuhlasila.

> Osobne si myslim ze nerozumies vacsine timu a aj preto by si mal dat
> sancu niekomu dalsiemu, napr Petrovi kedze o to prejavil zaujem.

Rád by som tímu viac porozumel. Myslím, že vecná diskusia je to, čo by
tomu malo pomôcť, nie emócie.
snazim sa byt max. objektivny. a zda sa mi ze laco tiez.