Re: =?iso-8859-1?Q?V=FDzva_pre_koordin=E1t?= =?iso-8859-1?Q?ora?=

On Tue, Apr 20, 2010 at 12:45:32AM +0100, Laco Gubík wrote:

> Na tvoju otazku odpovedal Peter pred chvilou.
>
> Ale ja som sa ta pytal na nieco ine.

Už sme to tu rozoberali veľakrát. Naozaj nemám chuť to znova opakovať.
Prepáč.

> Mylis sa a opat to poukazuje na to ze nie si asi schopny vnimat
> problemy ktore vidia ostatny.
> Len v tomto threade vyjadrili svoj nesuhlas aj Tomas Virgl a Roman Matyus.

Áno, vyjadrili, ale Tomáš len vyjadril súhlas (ako som spomínal vyššie).
Roman aj niečo konkrétnejšie napísal. Diskusia prebieha.

> Tu [1] vyjadrilo nesuhlas s reviziami viacero clenov.

Áno. Vyjdrili nesúhlas. Pridali sa na jednu stranu. To je presne to, o
čom som písal. Taktiež tam bol aj opačný názor.

> Tu [2] tiez viacero clenov vyjadrilo nesuhlas s roznymi vecami a ziadali zmenu.

Áno. Prihlasovací formulár sa riešil a vlastne už aj vyriešil (bod 1).
Bod 3 je dosť všeobecný, tam sa niečo konkrétne rieši dosť ťažko.
Bod 4:
Slovník: Niečo ako slovník je jedna z mojich najvyšších priorít.
Hranica: Neexituje a nikdy neexistovala všeobecná hranica. Vysvetľoval
som to už viackrát.
Kvantita: Tu nesúhlasím.
Oprava kontrolórom: to sa deje.
Pridelenie: Nesúhlasím. Je prideľovanie až taký problém?
Hľadanie dobrovoľníkov: Viem o tom, že niektorí členovia tímu tak robia.
Môže to robiť každý. A je to dobre. Čo by sa v tomto smere malo zmeniť?

> Ako spomenul Roman nizsie, nie kazdy ma chut a cas sa s tebou stale
> natahovat. To ze si niekoho znechutil neznamena ze s tebou suhlasi.

Áno, beriem. Ani ja na to nemám chuť. Radšej by som sa venoval
produktívnej práci a nie písaniu takýchto mailov.

> Ja nevediem boj, ale snazim sa zlepsit fungovanie tohoto timu. Je mi
> jedno kto vedie tento tim, ale pokial vidim zbytocne komplikacie a
> nespravny pristup tak sa ozvem. Ked snahu o zlepsenie nazyvas bojom
> tak prosim.

Nie. Snaha o zlepšenie je vítaná. To nenazývam bojom. Asi som sa
nevyjadril jasne. Ospravedlňujem sa.

> A co by si urobil? Zmenil svoj pristup? Pristal na zmeny tam kde su

Samozrejme, že by som zmenil prístup (pozri aj nižšie).

> najviac potrebne? Ved to uz davno vyjadrili v tomto ML a nic sa
> nezmenilo.

Prepáč, ale zavádzaš. Nedávno som uviedol pár zmien, ktoré nedávno
nastali. Je mi ľúto, že si to nechceš uvedomiť. Áno, sú veci, ktoré sa
nezmenili, to uznávam, ale uznaj aj Ty, že sú aj veci, ktoré sa
zlepšili.

Pokiaľ príde konkrétny návrh na zmenu, tak zmena môže nastať (ale aj
nemusí, pokiaľ nebude návrh dobrý).

> Osobne si myslim ze nerozumies vacsine timu a aj preto by si mal dat
> sancu niekomu dalsiemu, napr Petrovi kedze o to prejavil zaujem.

Rád by som tímu viac porozumel. Myslím, že vecná diskusia je to, čo by
tomu malo pomôcť, nie emócie.