=?UTF-8?Q?Re=3A_V=C3=BDzva_pre_koordin=C3=A1tora?=

2010/4/19 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> Komu? Nepýtam sa po prvýkrát... Keď som sa pýtal naposledy, myslím, že
> som nedostal žiadnu uspokojivú odpoveď.
Na tvoju otazku odpovedal Peter pred chvilou.

Ale ja som sa ta pytal na nieco ine.

> Mýliš sa.
>
> Ten čas, keď po kontorole kontrolórom už ja nebudem znova preklady
> kontrolovať je pomerne blízko. Potom sa stane to, čo všetci chceme:
> Prekladateľ preloží, kontrolór skontroluje a ja to bez ďalšieho
> zdržiavania začlením.

> Boj vedieš len Ty a Peter, pokiaľ sa nemýlim.
> Niektorí ďalší občas napíšu, že s niečim nesúhlasia, alebo súhlasia.
> Maximálne pár viet.
Mylis sa a opat to poukazuje na to ze nie si asi schopny vnimat
problemy ktore vidia ostatny.
Len v tomto threade vyjadrili svoj nesuhlas aj Tomas Virgl a Roman Matyus.
Tu [1] vyjadrilo nesuhlas s reviziami viacero clenov.
Tu [2] tiez viacero clenov vyjadrilo nesuhlas s roznymi vecami a ziadali zmenu.
Ako spomenul Roman nizsie, nie kazdy ma chut a cas sa s tebou stale
natahovat. To ze si niekoho znechutil neznamena ze s tebou suhlasi.
Ja nevediem boj, ale snazim sa zlepsit fungovanie tohoto timu. Je mi
jedno kto vedie tento tim, ale pokial vidim zbytocne komplikacie a
nespravny pristup tak sa ozvem. Ked snahu o zlepsenie nazyvas bojom
tak prosim.

> To ma mrzí. Prosím dvoch aktívnych členov, aby sa obrátili priamo na
> mňa. Mrzí ma, že to niektorí členovia tímu nerobia. Nerozumiem tomu. Iní
> to bez problémov (aspoň ja mám taký dojem) robia a komunikácia s nimi sa
> zdá korektná...
A co by si urobil? Zmenil svoj pristup? Pristal na zmeny tam kde su
najviac potrebne? Ved to uz davno vyjadrili v tomto ML a nic sa
nezmenilo.
Osobne si myslim ze nerozumies vacsine timu a aj preto by si mal dat
sancu niekomu dalsiemu, napr Petrovi kedze o to prejavil zaujem.