Re: =?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU=?= =?utf-8?Q?=3A?= Marcel Telka

On Mon, Apr 19, 2010 at 07:51:05PM +0200, roman matyus wrote:
> ahaa.. nový člen, vitaj:)

kamos mi ukazal hentu cool stranku, ze tam skusaju chemiu, a ze mozem
daco vyhrat. a hovoril ze kedc hodim na te chemicke olimpiady ze bi som
to mohol vedet. ale bolo to fakt tazke, ze hydrogenium, to som este asik
nepocul, ale nakonecsom to vyguglil a co som vyhral?

a totok tuto gnumo to je akoze co; to ako ze to co s tim robyte?
to michcete predat, lebo kamos hovoryl, ze na nete su vselijake stranky
ze tam ti chcu vsetko mozne predat. kolok to stoji? dufamze ne vela lebo
nemam vela nasetrenych.

:-)))