Re: =?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU=?= =?utf-8?Q?=3A?= Marcel Telka

Ahoj,

Ignorované :-)

Pavol, zdá sa, že to funguje oveľa lepšie. Ďakujem.

Ešte snáď posledná vec, ktorú som si všimol: na začiatku mailu je jeden
prázdny riadok navyše. Ak by sa to dalo nejako jednoducho odstrániť, tak
by to bolo super.

Odkaz na formulár o chvíľu pridám na wiki stránku.

Ďakujem.