=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Prihl=E1=B9ka?=

Ospravedlnujem sa, asi som si neprečítal posledný mail; myslel som to ako srandu, áno, ale posielať ten istý mail päť krát ma naozaj nebaví.
Formulár čo Pavol spravil je má jednú chybu, a tú, že generuje mail, ale nepíše to do DB.
Záverom by som chcel povedať (aj zo svojej skúsenosti), že niečo, čo sa javí ako dobrý nápad, napr. registrácia prostredníctvom emailu, ale je určený pre verejnosť, a verejnosti nesedí, tak je jednoducho zlý.

Ďakujem a prajem pekný deň

--
Matúš Luknár