Re: =?utf-8?B?UHJpaGzDocWha2E=?=

Ahoj,

On Wed, Apr 14, 2010 at 09:22:10PM +0100, Matus Luknar wrote:
> [...]
> prekadateľského týmu Gnome, pretože sa mu javí, že nemám záujem.
> Vec sa má tak, že prihlášku som poslal cez formulár, ktorý mal zle nastavené
> kodovanie. Áno, nebol som prihláseny na *10n.gnome.org/teams/sk* ako
> prekladateľ, ale to bolo to najmenej.
> Potom, čo sa tam pridal mi došiel ďalší mail, že už je všetko v poriadku,
> ale mail bol v HTML a nie v Plaintext. Potom som poslal znova, zase v HTML
> takže som mohol skúsiť znova.
> Posledný mail s prihláškou, čo som poslal bol už v Plaintext, ale mal zle
> medzeri. Argument, prečo toto má byť na znak presne bol, že sú na túto

Prepáč, ale nerozumiem. Po tom, ako si poslal posledný pokus o
registračný mail, si mi súkromne napísal toto:

ak to je zase zle, tak ja to zvdávam :)

Ja som Ti na to napísal toto:

Teraz už to nie je HTML mail, ale plain text, čo je správne.

Avšak formát nie je úplne dobre. Chýba pár prázdnych riadkov...

... a nevzdávaj to! Držím Ti palce.

... a priprav sa, že pri prekladaní narazíš na oveľa väčšie problémy
(to nie je odradzovanie, ale realita - prekladanie nie je úplne
triviálna práca).

Predpokladal som, že to nevzdáš a mail pošleš. Keďže ani po niekoľkých
dňoch mail neprišiel, predpokladal som, že si to teda naozaj vzdal.

Preto som napísal ten mail a vylúčil som Ťa zo zoznamu členov.

> prihlášku spravené rôzne skripty. Podla mňa toto je neprofesionálne, pretože
> nie každý kto pracuje s Linuxom musí vedieť pracovať s PC a venovať sa
> každému detailu v maile - beriem to ako čistú buzeráciu pretože v maily ide
> o obsah a nie o to, koľko medzier je medzi slovami.
> Toto by sa dalo vyriešiť dotazníkom, ktorý by ukladal informácie do databázy
> a tým pádom by bolo úplne jednoduché referovať na informácie z prihlášky a
> aj prihlasovanie by bolo jednoduchšie. (odkaz na prihlášku by bol zaslaný
> záujemcovi mailom po žiadosti koordinátorovi).

Bohužiaľ, pokus o zjednodušenie registrácie nezafungoval (teraz hovorím
o formuláre, ktorý si aj Ty použil).

Aj napriek tomu, že som sa viacerým ľuďom pri ich registrácii musel
ospravedlňovať za nefunkčnosť formulára (aj Tebe) a viackrát som Pavla
(autora formulára) prosil, aby ho opravil, nestalo sa tak.

Teoreticky znejú rôzne formuláre s automatickými zápismi do databáz
veľmi príjemne, avšak prax a realita je trošku zložitejšia.

Samozrejme, ak správne fungujúci formulár niekto pripraví, budem mu za
to veľmi vďačný. Či už bude posielať maily, alebo zapisovať do databázy.