Re: =?iso-8859-1?B?Wm9w4XIgb3Them9rLi4=?=

Ahoj,

On Thu, Sep 24, 2009 at 06:31:16PM +0200, roman matyus wrote:
> Zdravím!
> Mám pár otázok ohľadne prekladania. Som nový člen a nemám informácie,
> prosím o strpenie.
> Prekladal som vetvu "master" -> predpokladám, že ten preklad sa
> zaraďuje do aktuálnej verzie gnome.

To závisí od veľa vecí, ale v princípe áno. Napr. master vetva modulu
accerciser je zaradená do GNOME 2.28 (platí v okamihu písania tohoto
mailu). Môžeš si to pozrieť na stránke:
http://l10n.gnome.org/vertimus/accerciser/master/po/sk
vpravo hore.

> Pri vyjdení novej verzie gnome, bude nutné znovu prekladať celý modul?

Nie.

> Ak je už 2.28 "vonku", znamená to, že odteraz preložené moduly už
> nebudú zaradené do distribúcií ak aj vyjdú o niekoľko mesiacov, alebo
> sa preklady aktualizujú?

V príslušom vydaní (release) je zaradená nejaká vetva daného modulu. Ak
v čase výjdenia vydania bude modul preložený, tak sa preklad vo vydaní
objaví.