PolicyKit-gnome - master

Ahoj.

Nový stav modulu PolicyKit-gnome - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/PolicyKit-gnome/master/po/sk

Re check-po: názov projektu je PolicyKit-gnome

1) nie, je to v podstate "Text, ktorý sa má zobraziť pri výzve používateľa na odomknutie". Bude to týmto spôsobom lepšie? Ja si myslím, že nie.

2) keďže túto verziu PolicyKit nemám nikde nainštalovanú, neviem overiť, v akom kontexte sa tento text zobrazuje. Zo zdrojového kódu sa mi zdá, že ide o niečo ako "Na vykonanie zmien kliknite sem" - len neviem, či to "sem" je naozaj sem, alebo niekam inam... Ale kam inam? :-o

Pavol Šimo
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.