Re: (software) package

On Mon, Oct 05, 2009 at 11:39:13AM +0200, helix84 wrote:

> Ahoj, ako prekladateľ všetkých nástrojov na správu balíkov v Debiane
> ťa môže uistiť, je v súčasnosti je všade jednotne použité balík.

Ja osobne sa tiež prihováram za "balík", pretože napr. taký openoffice
nie je predsa žiaden maličký balíček. Je to poriadný balík. A na druhej
strane, prečo by sme nemohli poctiť aj maličké balíčky typu "hello
world" honosnejším názvom balík. Nikdy nie je na škodu zvyšovanie
sebavedomia, hlavne u maličkých... :-)