=?utf-8?B?VG9tw6HFoSBWYWRpbmEgW21haWxtYW4t?= =?utf-8?Q?bounces=40gnome=2Eorg=3A_gnome-sk-list_upozornenie_o_odhl=C3=A1?= =?utf-8?B?c2Vuw61d?=

Ahoj Tomáš,

Pred pár dňami si sa odhlásil z mailing listu gnome-sk-list gnome org a
zároveň si sa odstránil zo zoznamu členov tímu na adrese
http://l10n.gnome.org/teams/sk, pritom ešte v ten istý deň tesne predtým
si odoslal hotový preklad:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-bluetooth/master/po/sk

Je možné, že došlo k nejakej chybe a k Tvojmu odhláseniu došlo omylom.
V tomto prípade Ťa prosím o opätovné prihlásenie sa do mailing listu a
zaradenie sa do zoznamu členov tímu. Pokiaľ si sa z mailing listu a
zoznamu členov tímu neodhlásil sám, daj mi vedieť, prosím, a pokúsim sa
preskúmať, ako k odhláseniu došlo.

Je tiež možné, že už viac nechceš byť prekladateľom GNOME a členom
Prekladateľského tímu GNOME do slovenčiny. V tomto prípade Ťa prosím,
aby si potvrdil, že naozaj nechceš byť prekladateľom. Mimochodom, je to
jedna z mála povinností Prekladateľa (podľa
http://live.gnome.org/SlovakTranslation) a znie takto:

Oznámiť stratu záujmu byť členom tímu.

Ďakujem.

PS: Pokiaľ od Teba nedostanem odpoveď do 9. októbra 2009, 12:00 CEST
budem to považovať za potvrdenie straty záujmu byť členom
prekladateľského tímu.

----- Forwarded message from mailman-bounces gnome org -----