Re: Miroslav =?iso-8859-1?Q?Mamr=E1k_=5Bma?= =?iso-8859-1?Q?ilman-bounces=40gnome=2Eorg=3A_gnome-sk-list_upozornenie_o?= =?iso-8859-1?B?IG9kaGzhc2Vu7V0=?=

Ahoj Miroslav,

Keďže som od Teba doteraz nedostal odpoveď, vylučujem Ťa z
prekladateľského tímu.

Ak budeš mať niekedy v budúcnosti opäť záujem stať sa členom tímu a
pomôcť s prekladom, budeš vítaný.

S pozdravom