Re: =?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU6IFRv?= =?utf-8?B?bcOhxaEgWnVixI3DoWs=?=

Ahoj Tomáš,

Obsah Tvojho registračného mailu je v poriadku. Drobný problém je s tým,
že si ho poslal ako multipart/alternative (html mail). To môže spôsobiť
problém niektorým skriptom, ktoré pri koordinácii tímu používam.

Pošli, prosím, registračný mail ešte raz s tým, že ho pošleš ako plain
text.

Ďakujem.