Re: =?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU6IExB?= =?utf-8?Q?DISLAV_HORV=C3=81TH?=

Odoslané ešte raz, keďže Laco nie je členom nášho mailing listu, tak som
ho pridal do CC, aby to dostal :-).

Laco, ešte dve poznámky:
- chýba Ti v registračnom maile časť "Chcem pomôcť:"
- v našom tíme prekladáme GNOME a nie Ubuntu :-)